Kilka zdjęć lipiec/sierpień 2015

Witajcie :)
Jak się macie? Jak wakacje? U mnie duuużo pracy, każdą sobotę wykorzystuję maksymalnie jak się tylko da. Wrzucam dla Was kilka fotek z lipca i sierpnia, kilka urywków z mojego życia :D.
                                                        Wiosna w ogrodzie mojej mamy
                                 Tuńczyk z warzywami oraz frytki/ w drodze do Salto/ tartak
 
Moja fryzurowa modelka/ wiosna w domu rodzinnym/
 z rodziną mojego chłopaka/
"Rueda" jeansowe alpargatas (mega wygodne!)
               Paysandu zimą/ czekoladowe 10 peso/ spacer w parku/
 tarta bananowa z kiwi
       Sierpień - miesiąc moich urodzin/ życzenia od rodziców (storczyk)/ 
tort i imprezka/ deszczowe Montevideo
Piękne niebo/ jedziemy do Salto/ Sushi ;p
      Mój pierwszy skalniak/ budujemy budujemy ;D/ pizza z mięskiem/
konstrukcja naszego domu (wood framing), 
jak widzicie jeszcze potrzeba dużo pracy i funduszy:)






Gianfranco Kucharski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz