Słoń Torbalski

Witajcie!!!
           Słuchajcie nie wiem jak to się stało, miałam taką leniwą sobotę, zaplanowałam sobie, że zrobię to i tamto, aż tu nagle mam już wtorek. To chyba kolejny dowód na to, że czas za szybko upływa. U mnie jesień, poranki coraz chłodniejsze, wygrzebując cieplejsze ubrania, znalazłam : moją ukochaną, grubiutką listonoszkę. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!!!! I choć mam swoją już kilka lat, to darzę ją ogromną sympatią. Gdybym tylko mogła sprawić sobie jeszcze jedną nie zawahałbym się wcale.

          Przepiękne krakowskie wyroby galanterii skórzanej, wszystkie prezentowane poniżej modele znajdziecie na stronie: http://www.slontorbalski.pl/


                                                         Kolekcja: URBAN/ ETNO
                                                               
                                                              Kolekcja: URBAN/ SŁOŃ
                                                                 
                                                                 Kolekcja: URBAN
                                                 
                                               Kolekcja: SŁOŃ BY MARCELINA/TRAVEL
 

                                                               Kolekcja: URBAN                     

                                             W kolekcji dostępne także portfele oraz etui na karty

PS
Polecam "Słonia" bo fajnie jest wspierać swoje krajowe marki a po drugie sprawdziłam jakość i oceniam to jako bardzo dobry produkt. Gruba skóra torby sprawdziła się przy mroźnej zimie. Mój telefon przy mrozach zawsze szalał a w tej torbie naprawdę był chroniony. Jedynie mogę się doczepić do wytrzymałości wewnętrznej poszewki lecz to jest drobiazg. Myślę, że cena jest adekwatna do jakości produktu a kolorystyka jak i tekstury są przepiękne. Dajcie znać czy macie już taką w swojej szafie?


Gianfranco Kucharski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz