zdjęcia wrzesień 2015

Cześć jak się macie?
Przyznam się, że w ostatnim czasie łatwiejsze jest dla mnie klikanie zdjęć niż pisanie obszernych tekstów. Chyba podoba mi się taki sposób blogowania, cieszę się podwójnie, że i wam się podoba ponieważ liczba odsłon tego typu postów wzrasta. Wrześniowy post urozmaicę (mam nadzieję), kilkoma ciekawymi linkami:)
Wrzesień wyglądał tak..
Prawie jak Armaggedon, dziewięć ciężarówek przeładowanych ziemią próbowało wyrównać teren, a właściwie zasypać dziurę jaką mamy przed domem. Mówię wam, ale było widowisko. Koparka śmigała w przód i tył zaorała nam ulicę, lecz dzięki temu uzyskalismy większy wjazd do domu. Potrzeba jeszcze sporo pracy, ale to zadanie na przyszłość.
- w październiku już po raz kolejny, odbyły się dni otwarte Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt TOZ we Wrocławiu, już teraz możesz adoptować 3-miesięcznego kotka Pinkiego klik, bądź wiernego przyjaciela Siwka (1666/14)klik
- w Salto(Urugwaj) można wesprzec schronisko Prodea kupując kubek za 100 pesos- PRODEA
En Salto puedes ayudar a la protectora de animales Prodea comprando una taza colaboracion a solo 100 pesos si es que no puedes adoptar una mascota;)
- dla mnie wrzesień to powrót do edukacji, oraz początek coraz chłodniejszych jesiennych dni. Tutaj wrzesień to początek wiosny, choć w tym roku bardzo deszczowej i dość chłodnej. Przeglądając stare zdjęcia z czasów mojej pracy z dziaciakami, natrafiłam na bardzo słoneczne foto. Wiosno pełna kwiatów wróc!!!
- róża wykonana z ciasta francuskiego oraz jabłka, bardzo oryginalny pomysł na zdrową przekąskę, który podrzuciła mi koleżana Joanna ;P 
- moja apetyczna torba z arbuzem (torba ekologiczna, kupisz w supermarkecie Ta-ta Salto)
- nasionka do ogródka- rośnie sałata:)
- widoki w Salto
 
- paczki z Polski z moimi rzeczami, czułam się jakby odwiedził mnie ponownie Mikołaj;)
- uroczy Fiat 500
- Tortas Fritas, przygotuwujemy w zimny i deszczowy dzień           
- świetna książka: "Byłam służącą w arabskich pałacach" Laila Shukri                                       
- odpoczynek w Termas =)
 
- "kocia miłość", choć mój tato wielbicielem kotów nie jest, to własnie kot wybrał sobie jego na przyjaciela
- krowie kapcie i mate
- fajne kosmetyki (spray do ciała truskawka/biała czekolada-Avon, balsam jagodowa-mufinka-            Perfecta, Balsam do ciała i ust - Nivea, Today balsam do ciała-Avon) 
- słodkie napoje - ukryty cukier = cukrzyca 
- Giso
- bardzo delikatne gumki do włosów (invisibobble)
- skórzany brelok diy
- tu instaluje się ogródek...loading please wait
- "Toksyczne namiętności" Susan Forward, Craig Buck
- nasz mały domek kiedyś i dziś (mamy już prawie dach:)))

Kilka ciekawych stron:
1. Instructables- jest tu wszystko dla fanów majsterkowania i nie tylko klik
2. Smakuj smaki - bardzo smaczny blog o gotowaniu, przepiękne zdjęcia, nic tylko smakować:)klik
3. Blond Hair Care -  blog o pielęgnacji włosów klik
4. Zielony Zagonek - zrób własny kosmetyk klik
5. Nowatorska metoda wychowania, która bije rekordy popularności klik video
6. Angielski postrach przedszkolaków i nauczycielek/li ? klik  
7. Bloglovin - aplikacja na tablet do łatwego przeglądania blogów
8. FaceYoga Method - Yoga Twarzy z Fumiko - wyzwanie na 28 dni klik 
      (filmowe wyzwanie na 28 dni znajdziesz na chomikuj ;))


            Jeżeli chcielibyście podzielić się ciekawym linkiem, pozostawcie go w komentarzu poniżej :)
           Na dziś to już wszystko, trzymajcie się ciepło, buziaki :*

Gianfranco Kucharski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz