Diy Puff!

Cześć :)
Nie jestem chomikarą ani zbieraczką, raczej bliżej mi do minimalistki. Lubuję się w nowoczesnym stylu, lecz uważam, że starym przedmiotom także można nadać nowoczesny design. Od kiedy zobaczyłam ten mebel krążyła mi myśl, że podzielę się z wami tym genialnym pomysłem na przedmiot, który kiedyś miał całkiem inne zastosowanie.
Oto praktyczna pufa, która w środku pomieści drobne przedmioty. Można sobie na niej wygodnie usiąść i poczuć się jakby siedziało się na pralce...... ughmmm?<|>!~^*???  Jak to na pralce?
A no właśnie. Sama pufa nie byłaby tak niezwykła, gdyby nie powstała z bębna pralki, obszyta została PU-skórą, wzmocniona przy spodzie i klapce drewnianymi kołami. 
Do stworzenia takiej pufy potrzebujecie:
Stary bęben z pralki
Materiał/ skórę/  Pu-skórę
3 rożnej wielkości koła wycięte z płyty OSB
Nóżki lub podkładki 
Proponuje siedzisko wzmocnić nie tylko drewnem, ale dodać również gąbkę 

                              No i mamy pufę z pralki :) 

U mnie już noc, dopijam mozolnie herbatkę, wciskam przycisk GOTOWE i OPUBLIKUJ, zmierzam do pokoju, skąd dochodzi nocny koncert chrapania.
Trzymajcie się cieplutko :*


Gianfranco Kucharski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz